Buiten bewegend en samen leren op De Snip

De afgelopen weken hebben we er hard aan gewerkt om ons schoolplein nog uitdagender, en leuker, te maken voor de kinderen. Vlak voor de zomer hebben we allerlei spellen geschilderd en in de vakantie is het Fuze Field geplaatst. Het Fuze Field is een interactieve beweegvloer voor buiten, die educatie, bewegen en gamen combineert. Doordat het Fuze Field buiten is, heeft het naast een schoolfunctie ook een wijkfunctie. Voor en na schooltijd en in het weekend kunnen kinderen er ook gebruik van maken. De mogelijkheden van het Fuze Field zijn eindeloos. Er is een aanbod voor veel verschillende vakken, waar kinderen onder en buiten schooltijd gebruik van kunnen maken.

Het is mooi om te zien dat kinderen uit allerlei groepen samen spelen op het plein. Op De Snip is van alles te doen buiten.

Begin september worden het achterplein en de hal nog verrijkt met educatieve (plein)stickers, zodat we het bewegend leren ook buiten de lokalen steeds meer vorm kunnen geven. Want, hoe leuk is dat?

#Allekansenvooriederkind

sportsday sportsday