Schoolreis 2022

Beste ouders/verzorgers van De Snip,

Hierbij de nieuwsbrieven voor de schoolreis van groepen 4/5 en 6/7. Leest u deze goed door; er staat belangrijke informatie in over de data/tijden en of er wel of geen lunch nodig is!

Schoolreis groep 1/2/3
Wij merken dat er nog wat onduidelijkheid heerst over de schoolreis van de groepen 1/2/3. Deze groepen gebruiken het schoolreisbudget om verschillende uitjes in een jaar te plannen. Deze uitjes worden gekoppeld aan het thema dat speelt in de groepen. Het thema krijgt zo nog meer betekenis voor de kinderen. Dit jaar zijn de groepen bijvoorbeeld naar het bos, Hoenderdaell en het Sinterklaashuis geweest en er staat nog een uitje op de planning voor bij het laatste thema.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan horen wij ze graag.

Groeten Marit, Margriet, Rianne

3596774_1_org 3596774_1_org