Recensie Sniptheater groep 1/2b

Door Luca, namens groep 7. Gezien in ons Sniptheater op woensdag 16 maart 2022.

We hebben gekeken naar het Sniptheater van groep 1/2b.

Het thema van het theater van groep 1/2b was de dierentuin. Ze begonnen met een liedje. Het deed veel kinderen van groep 7 denken aan de liedjes van vroeger. Toen werd er een toneelstukje gehouden met muziek over een ontsnapte beer. Daarna kwam er een versje over dieren die bloot zijn. En toen een liedje over de dieren in de dierentuin met de grootste billen, mooiste veren en de langste nek. En daarna werd er verteld wat de lievelingsdieren waren van de kinderen op het podium en waarom. Zoals een olifant, omdat hij leuk kan toeteren, een slang om mee te vechten, een flamingo, omdat hij mooi roze is en mooi kan vliegen, een tijger om mee te spelen en een beer om mee te knuffelen. En een monter-truckdino? (geen idee wat dat is!). En toen kwam er een liedje over wonen in de dierentuin. En toen sloten ze af met een buiging.