Recensie Sniptheater groep 4/5

ingevoerd op 12-06-2018

Gemaakt door Fenna - groep 6

Vrijdag 1 juni

Hallo. Wij, groep 6 maken een recensie over het Sniptheater van groep 4/5. Het ging over een schooldag op De Snip. Ze deden allemaal dingen die ze op een normale schooldag ook deden, maar dan grappig. Ze maakten allemaal grapjes. Ze rekenden, lazen, ze deden muziek, ze dansten, ze zongen, ze deden taal, ze tekenden, ze keken het journaal  ze deden gym en geschiedenis. Met geschiedenis was er een gladiatorengevecht. Bij het rekenen waren er rekentoppers bezig. Ze maakten van een som een andere som. Bij het tekenen maakten ze een grapje over een weiland zonder koe omdat hij al het gras had opgegeten. Bij muziek was er een orkest en later speelde er alleen een blokfluit. Bij het dansen deden ze van Just dance het lied Wakawaka.

De tops van het publiek waren: leuke grappen en een mooi gevecht en coole sixpacks. De tips waren: speel hoog genoeg, dus niet bijvoorbeeld op je knieën. Het was heel leuk om te zien, het was zo leuk dat het te kort leek.