Recensie Sniptheater groep 6

ingevoerd op 12-03-2018

Gemaakt door: Donna en Chiel uit groep 8.

Wij gaan een recensie geven van het Sniptheater van groep 6.

In het begin gingen er twee “indiaanse” mensen een dansje doen. Iedere keer dat een groepje dieren / mensen een klein toneelstukje hadden gedaan kwam Gurukmun de kikker er aan en dronk hun waterbron leeg. Voordat ze Gurukmun hoorden renden ze al weg, omdat ze hem van afstand al hoorden. Telkens als Gurukmun de waterbron had leeg gedronken, gingen ze hem achtervolgen om het water terug te vragen. Aan het einde probeerden ze dingen als: een spin om hem te laten schrikken, hem te prikken, of moppen te vertellen om het water uit hem te krijgen. Dit lukte niet, maar uiteindelijk wel door hem te kietelen. Toen stroomde alle bronnen weer vol en was iedereen weer blij. Wij vonden het een interessant en leuk toneelstuk. Wat wij heel creatief vonden was dat ze nog een eindlied op een bestaand nummer zongen waarbij meester Rik gitaar speelde.