Recensie Sniptheater groep 8

Door Celine en Mila, groep 6

Sniptheater van groep 8

Vrijdag de 13de, oktober 2017

Als eerste was de poppenkast van Joris & Iris. Er was een poes, die kwam een hond tegen. En de poes pakte zijn laserzwaard en toen pakte hij zijn mobieltje, want hij kreeg een berichtje. En toen gingen ze vechten en de poes hakte hem in mootjes

Daarna kwam het verhaaltje van Donald en Guus. Donald en Guus hadden allebei geluk op vrijdag de 13de. Ze hadden allebei een cruiseschip gewonnen.

Daarna kwam het schimmenspel. Het ging over een spookje dat groot wou worden. Hij ging langs verschillende kastelen en uiteindelijk was hij groot en eng.

Daarna kwam freerun / acrobatiek. Ze maakten een salto, een koprol en een bokkensprong.

Daarna kwam het zwaardvechten. Ze gingen vechten met stokken, net zoals bij kung fu panda.

Nu kwam het toneel-huis. Er waren 2 kinderen. De een had adhd en de ander kon niet leven zonder wifi. De ouders zagen niks van wat zij zagen. En er waren allemaal mensen, die allemaal waren gevangen uit verschillende eeuwen, dus ook uit 1942.

Als laatste kwam het halloween - lied. Het refrein was: This is halloween.

Tops en tips:

Tops: Goed bedacht met de kinderboekenweek. Goed geschminkt, goede kleding. Ze zaten goed in hun rol.

Tips: Probeer harder te praten. Speel iets losser en dommer.